12 Mayıs 2016 Perşembe

GENEL KURUL & İLÂN, DUYURU VE ÇAĞRI

AGİKAD
(Ankara Girişimci Kadınlar Derneği)
Olağanüstü Genel Kurul İlanı
                 
         Derneğimizin Olağanüstü Genel Kurul Toplantısı 19.05.2016 Perşembe günü saat 14 00 de Dernek Merkezinde yapılacaktır.
         Aynı gün çoğunluk sağlanamadığı takdirde toplantı 26.06.2016 Perşembe günü aynı yer ve aynı saatte yapılacaktır.
         Üyelerimize saygıyla duyurulur.
                                                                                   Yönetim Kurulu
G Ü N D E M:
1-Açılış yoklaması ve konuşması,
2-Kongre divan seçimi,
3-Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunması,
4-Yönetim ve denetim kurulu raporlarının okunması ve ibraları,
5-Yönetim ve denetim kurullarının seçimi,
6-Dilek ve temenniler, kapanış.

Hiç yorum yok: