8 Mart 2013 Cuma

"DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ" KUTLU OLSUN


KADINIM MECBURİYETİM VAR…
Kadınım mecburiyetim var,
Devletin eksikli yasalarına, duyarlı olamaya,
İmkânlarım ne olursa olsun, Kadının, mutsuzluğuna çare aramaya,
Benim ulaşabileceğim, kadınların ikna tekniklerini kullanabilecekleri adımların atılmasına,
Ortak akılarla, iyileşmeye çaba harcayarak katkı koymaya, mecburiyetim var.
Maalesef, dünyanın birçok yerinde olduğu gibi, Ülkemizde de,
Kadının ihanete uğradığına, şiddet gördüğü düzene sesiz kalamam,
Benimde bir şeyleri düzeltmede emeğim katkım olmalıyı yüreğimde hissetmeye mecburiyetim var,
İnsanım…
Ayrıca da ‘’kadın’’, kadın olduğum için mecburiyetim var.
Kadınsam, İnsan gibi insan olmaya insanlığımı yaşatmaya, mecburiyetim var.
Vicdanımı çalıştırıp, İhtiyaç sahiplerinin ellerini tutmaya,
Yüreklerini ısıtmaya benim de mecburiyetim var.
Yaşamda, Namusun önemli olduğunu bilip korumaya, mecburiyetim var.
Kısacası evren’e hayat veren kadının, önemiyle, adımın sorumluluğuyla, ismimdeki insafın sesini duymaya mecburiyetim var.
Tüm duyarlılara, seslenerek, acı içindeki çaresizlere, kadının iyileşmesinde katkısı olan özel insanlara,
Diyorum ki: Artık olumsuzluklarda kalmak yok. İyileşme bekleyen sorunlara, herkes bir damla atmalı, bir gün damlaların göl olacağı, kadınların kurduğu yenidünya düzeni yolculuğunda, siyasette sömürünün olmadığı, insan ayrımı yapmadan,  el ele yürek yüreğe, katkı koymak için kalpleri çarpan güzel insanlarla yürümeye, BENİM MECBURİYETİM VAR. Aynı fikri paylaşanların da yolculuğu var diyorum.
8 MART - Kadına karşı acımasızlar, haksızlar, kalpsizler, hariç...
TÜM DÜNYA KADINLARININ "KADINLAR GÜNÜ'NÜ" SONSUZ SEVGİ VE SELAMLARIMLA KUTLARIM.
İnsaf KILIÇ
8.03.2013

Hiç yorum yok: