12 Ocak 2013 Cumartesi

Yenimahalle Belediye Başkanlığı

Ankara İl'i,Yenimahalle İlçesi'nin Girişimci Kadınları Atağa Geçiyor
"Yenimahalle’nin Girişimci Kadınları (AGİKAD) Atağa Geçiyor"
Yenimahalle’nin girişimci kadınları, (Ankara Girişimci Kadınlar Derneği) kendi ekonomilerine ve ülke ekonomisine katkıda bulunabilmek amacıyla harekete geçiyor. 
Ankara Girişimci Kadınlar Derneği (AGİKAD) tarafından verilen girişimcilik eğitimlerini tamamlayan 60 girişimci kadın, Yenimahalle, Batıkent Meydan AVM’de bulunan ek hizmet binasında düzenlenen bir törende sertifikalarını Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar’ın elinden aldı.
Girişimciliğin büyüğü küçüğü yoktur
Tören öncesi bir konuşma yapan "Yenimahalle Belediye Başkanı" Fethi Yaşar: 
“Ben de bir girişimci olarak buraya bilinçli geldim. 
1965 yılında Ankara’da sırtımda tüp taşıyarak, tüp takarak iş hayatına başladım. Çile çektim, Emek verdim. 
Bugün 1650 aileye ekmek veren bir şirketin yüzde 50 ortağıyım. 
Girişimciliğin büyüğü küçüğü yoktur. 
Yılmadan yorulmadan küçükle başlayıp büyütmeyi bilin” dedi.
Türkiye'de üretim desteklenmiyor
Türkiye’de üretimin yeteri kadar desteklenmediğini vurgulayan Yaşar; 
“Ülkemizin çıkış noktası üretim, üretimin çıkış noktası ise girişimcilerdir. 
Bu noktada ülkemizin her alanda yeni ve idealist girişimcilere ihtiyacı var. 
Bu cesareti gösteren kadınlarımızı kutluyorum diye konuştu.
Kadınlar iş yaşamına kazandırılmalı 
Ankara Girişimci Kadınlar Derneği (AGİKAD) Başkanı İnsaf Kılıç ise kadınların ekonomik ve sosyal hayat içinde daha fazla yer alabilmeleri, aktif olabilmeleri ve üretime katılabilmeleri için canla başla çalıştıklarını söyledi. 
AGİKAD BaşkanI İnsaf Kılıç, 
“Bizler, kısa adı AGİKAD olan Ankara Girişimci Kadınlar Derneği'nin müteşebbis üye ve kurucuları olarak, 2004 yılında Yenimahalle’de kadınlarımızın güçlenmesi, sosyalleşmesi evlerinden çıkıp sahada olması için yola çıktık. 
Bizler girişimci kadınlar olarak kendi ayakları üzerinde durabilen, güçlü, kendinden emin, sosyal hayatın her yerinde aktif bir şekilde var olan kadınlar düşledik ve bu uğurda yılmadan usanmadan hep çalıştık. 
BİR HAYALLE BAŞLAYAN SERÜVEN..
Bir hayalle başlayan bu serüvenimiz bir amaca bir ideale bir hayat felsefesine dönüştü. Şu an burada bu sertifikayı alan arkadaşlarımız bu zorlu yolda bir basamak daha öne çıkmış bulunuyor ve ekonomik özgürlüklerini sağlama konusunda bir adım daha atmış oluyorlar" dedi.
21 Aralık 2012 · 
KAYNAK: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.288584127911527.46831.103822926387649&type=3

Hiç yorum yok: