21 Mayıs 2012 Pazartesi

GÖREV TAKSİMİ YAPILDI...

AGİKAD’IN 
İLK YÖNETİM  KURULU 
TOPLANTISI YAPILDI
AGİKAD (Ankara Girişimci Kadınlar Derneği)’ın; 
10 Mayıs 2012 Perşembe günü yapılan 6. olağan Genel Kurul Toplantısında Yönetim Kuruluna seçilenler; 
16 Mayıs 2012 Çarşamba günü Dernek Merkezinde "görev taksim amaçlı" ilk yönetim kurulu toplantısında buluştular. 
Bazı konuların ele alındığı toplantıda Yasa, Uygulama Yönetmeliği ve Tüzük gereği görev taksimi de yapıldı. Buna göre: İnsaf Kılıç, tekrar "AGİKAD Başkanlığı" görevine getirilirken; Yönetim Kurulu'nun diğer görev dağılımı da aşağıda görüldüğü şekilde oldu:

1.   İnsaf KILIÇ, Başkan
2.   Nesrin YAŞAR, Başkan Yardımcısı
3.   Şükran KİTİŞ, Genel Sekreter
4.   Müberra DİLEK, Muhasip Üye
5.   Selma ERGEN, 
      Yönetim Kurulu Üyesi
6.   N. Tomris YALÇINKAYA, 
      Yönetim Kurulu Üyesi
7.   Hülya GÖKÇER, 
      Yönetim Kurulu Üyesi
8.   Emine ÇETİN, 
      Yönetim Kurulu Üyesi
9.   Yeşim Reyhan OHRİ, 
      Yönetim Kurulu Üyesi
**********************
YENİ "YÖNETİM KURULU" 
ÜYELERİMİZİ TANIYALIM:
1.  İnsaf KILIÇ , Başkan  Emekli (AGİKAD Kurucu Başkanı) SİMURG ANKA adlı Tiyatro gurubu    
       kurucusu, Firma Temsilcisi
2.  Nesrin YAŞAR, Başkan Yardımcısı,      Uzman Diyetisyen
3.  Şükran KİTİŞ, Genel Sekreter     Avukat
4.  Müberra DİLEK, Sayman   Emekli-İşkadını
5.  Selma ERGEN,    İşkadını
6.  N.Tomris YALÇINKAYA,   Yrd.Doç.Dr. Gazi Ü. Kadın Sorunları ve Uygulama Bölümü
7.  Hülya GÖKÇER,   Emekli-Büyükelçi Asistanı
8.  Şebnem ÇALLI,   Halkla İlişkiler Uzmanı
9.  Yeşim Reyhan OHRİ,   Radyo ve TV sunucusu

Hiç yorum yok: